Mystery Shopping

Mystery Shopping

Badamy, jak wygląda spotkanie z klientem w Waszych sklepach

Mystery Shopping - metoda badania dająca wiedzę na temat tego, co w rzeczywistości się dzieje, kiedy pracownik Waszego sklepu spotyka się z klientem. Wiedza ta pozwala wyeliminować niedoskonałości i wyciągnąć wnioski, które w konsekwencji prowadzą do zwiększenia sprzedaży.

Mierzymy

Potrafimy w dużym stopniu zmierzyć to wszystko, co "zwykły" klient może zobaczyć i czego może doświadczyć w sklepie. Najczęściej przyglądamy się temu, jak klient jest obsługiwany oraz dajemy odpowiedź, jak faktycznie wygląda kontakt z klientem.

Analizujemy

Daymaker chciałby być najlepszym doradcą w kwestii obsługi klienta. Doradcą, który pomoże uzyskać lepsze rezultaty sprzedaży. Oznacza to, że poprzez interpretację wyników obserwacji uzmysławiamy naszym klientom i ich organizacjom, jaki wpływ na sprzedaż ma zachowanie ich personelu.

"Co dla sieci sklepów, dla regionu i dla pojedynczego sklepu oznacza fakt, że 50% personelu nie mówi klientom Dzień dobry?"

Zmieniamy

Sieci sklepów, które decydują się skorzystać z usług Mystery Shopping, zadają sobie zwykle pytanie: "Jak możemy polepszyć nasze wyniki, w oparciu o wiedzę uzyskaną w rezultacie obserwacji?"

Daymaker jest zarówno doradcą jak i realizatorem procesu modyfikacji funkcjonowania organizacji.

 

Tak to robimy

Zaczynamy od warsztatów, podczas których wskazujemy na to, co jest niekorzystne dla Waszego biznesu, wytyczamy cele, tworzymy pytania, które powinno się zadać oraz uzgadniamy jak odczytywać wyniki i jak je przekazywać. W kolejnym etapie tworzymy dokumenty projektów, instrukcje oraz organizujemy zespół obserwatorów. W ciągu 24 godzin wynik w formie on-line jest już gotowy, wraz z raportem, analizą i wskazówkami zmian.

Korzyści i efekt
Mystery Shopping:

  • klienci kupują więcej (średni zakup),
  • więcej klientów robi zakupy (współczynnik konwersji),
  • mniejsze straty,
  • większa satysfakcja klientów,
  • pogodniejszy personel,
  • wymiana doświadczeń pomiędzy sklepami,
  • koncentracja na najważniejszych zagadnieniach biznesowych,
  • informacje i szkolenia dopasowane do potrzeb sklepów.